אסטרטגיה דיגיטלית

ניהול אסטרטגיה דיגיטלית

היום קיים ביקוש ליועץ אסטרטגי מקצועי אשר יכול לסייע לבעל העסק לבנות אסטרטגיה דיגיטלית טובה, ולא בכדי. בעולם שבו מוצאים את כל השירותים דרך האינטרנט, כל עסק יכול לצבור לידים איכותיים באמצעות שיווק נכון בערוצי הדיגיטל. וכך, לא אחת קורה שדווקא העסקים הקטנים והבינוניים יוצרים תחושה של עסקים "גדולים" באמצעות שיווק איכותי ונכון באינטרנט.

כך בונים אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

בניית אסטרטגיית שיווק דיגיטלית היא תהליך הדרגתי הדורש תכנון ובנייה מדוקדקת. אלה כמה פרמטרים שיש להביא בחשבון כאשר בונים אסטרטגיה שיווקית:

  • מנתחים את הלקוחות – כאשר מדובר בעסק קיים, חשוב להבין מיהם הלקוחות הפונים אליו. בדרך זו ניתן לענות על שאלות כמו אילו לקוחות טובים לעסק ומאפשרים לו להתפתח? מנגד, אילו לקוחות מוגדרים כבזבזני זמן והאם כדאי להפסיק לעבוד עמם?
  • מנתחים את קהל היעד – לפני תחילתה של כל עבודת שיווק, יש צורך להבין מיהו קהל היעד שאליו אנו מתכוונים לפנות. בהתאם לכך אפשר לבנות אתר, לקבוע את מילות החיפוש הנכונות ולבחור בפלטפורמות השיווק הנכונות.
  • להכיר את המתחרים – במסגרת בניית אסטרטגיה עסקית דיגיטלית יש צורך להבין מיהם המתחרים שלכם – האם ניתן לעמוד על החסרונות והיתרונות של כל מתחרה ומתחרה?
  • שמים דגש על הבידול השיווקיבידול שיווקי הוא המאפיין המבדיל אתכם מעסקים אחרים וגורם ללקוחות לפנות דווקא אליכם ולא למתחרים שלכם. אלה יכולים להיות המחירים הנוחים והמשתלמים שאתם מציעים, שעות הפתיחה הגמישות והמשתלמות, מוצר חדשני שאינו קיים במקום אחר או שירות איכותי ומהיר.
  • לנתח את העסק – עליכם לדעת לזהות את הנקודות החזקות והחלשות של העסק שלכם. אמת, הרבה יותר קל לראות את הצדדים הטובים ולהתפאר במעשיכם עד כה. אך חשוב גם להיות ערים לנקודות התורפה שיש לשפר, אחרת המתחרים עלולים לעקוף אתכם.
  • עם היד על הדופק – בין אם אתם עוסקים בייבוא במחשבים או באספקת קייטרינג לאירועים, חשוב להתעדכן בשכלולים ופיתוחים טכנולוגיים בכל עת, כך תוכלו להיות צעד אחד לפני כולם.

לבחור את ערוצי הפרסום

אחד התפקידים החשובים ביותר של יועץ אסטרטגי הוא לבחור ערוץ הפרסום הדיגיטלי המתאים לכם. לאחר שבחן את העסק שלכם מקרוב, היועץ יכול לקבוע אם כדאי לפנות לשיווק באמצעות קידום ממומן בגוגל הנחשב למהיר יותר, וזאת לצד קידום אטי והדרגתי יותר בעזרת קידום אורגני. אסטרטגיית שיווק דיגיטלי כוללת גם התאמת סוג השירות הדיגיטלי לאופי העסק. לדוגמה, הרשת החברתית אינסטגרם מתאימה לפרסום מוצרים בעיקר עבור סטודנטים ובני נוער, בעוד הרשת החברתית פייסבוק פונה לקהל רחב יותר הכולל נוער, סטודנטים, מבוגרים עובדים או משתמשים בגיל הזהב.

אסטרטגיה דיגיטלית בונים אצל מקצוען

מעוניינים לבנות אסטרטגיה עסקית דיגיטלית שתשאיר את המתחרים שלכם מאחור? קוראים לי תומר לוינסקי, אני המנכ"ל והבעלים של קבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב, מכיר את כל סודות השיווק והפרסום, מכיוון שאני חווה אותם מדי יום בחברה שלי שמספקת את כל שירותי הדיגיטל תחת קורת גג אחת. אז אם גם אתם רוצים להצליח, זה הזמן לפנות.

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

עוד בנושא

יו יו"ר ומנכ"ל קבוצת
X

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

דילוג לתוכן