סיכום הכנס של קידום אתרים SEO של קהילת Black & Grey
טיפים מהכנס של קהילת Black & Grey
ביום חמישי האחרון (7.2.19) הייתי נוכח בכנס מקדמי האתרים של קבוצת הפייסבוק BLACK & GREY SEO שהופק על ידי עשהאל דרייר שהוא חבר וקולגה בתחום קידום האתרים האורגני, התרשמתי מאוד מרמת הידע ובעיקר מהרצון העז שלו לשתף את שאר המקדמים בתובנות שצבר במהלך השנים האחרונות.
למי שלא היה באירוע עצמו אני מצרף את חמשת הדגשים ובעיקר הטיפים שאני לקחתי באופן אישי מהאירוע הנחמד שהיה:
1
שימוש בתוספים של ShortPixel ו WP Rocket לכיווץ תמונות וקיצור זמני טעינה באתרי אינטרנט.
2
גיוון הגיוני בשימוש בטקסט עוגן בקישורים נכנסים (טקסט עוגן שמחולק לכתובת האתר עצמו – URL , השם של המותג עצמו, הביטוי אותו מעוניינים לקדם וכו').
3
שימוש בקישור עוגן בתוך עמודים פנימיים של מאמרים תוכן ארוכים על מנת להנגיש לגוגל ולגולש את העמוד בצורה הטובה והמסודרת ביותר מבחינה היררכית.
4
הוספת שם הכותב ותמונה קטנה בכל מאמר תוכן שמעלים לאתר (גם אם מדובר באתר תמיכה) בעמוד מאמרים (בלוג).
5
תרגום של אתר אינטרנט לכמה שיותר שפות על מנת להשיג רלוונטיות גדולה יותר בתחום בו עוסק האתר.
טיפ זהב: עמוד תודה כחלק מעבודת הקידום האורגני
טיפ מרכזי ורלוונטי שכמעט ולא ראיתי שמתייחסים אליו היום הוא הפעולה אשר מתבצעת אחרי סיום קבלת הפרטים מהגולש באתר (השארת פנייה/ליד) באתרי אינטרנט, מומלץ לא להשאיר ללקוח הודעה לקונית של "פנייתך התקבלה בהצלחה" אלה להעביר אותו לעמוד שלוקח ממנו פרטים נוספים ומפורטים יותר או לחלופין שולח איתו לדף עם מידע נוסף (סרטונים, מאמרים נוספים, המלצות, מדריכים וכו'). המצב בו הלקוח משאיר פרטים ויוצא מהאתר פוגע בעבודת המקדם שמנסה להעלות את זמני השהייה באתר ולגרום לגולש להיחשף לעוד עמודים באתר עצמו. כמו כן, חשיפת הגולש לתכנים נוספים באתר תהפוך אותו ללקוח "חם" הרבה יותר.
בתמונה למטה, ניתן לראות צילום פפראצי שעשו לי מהכנס עצמו בלי ששמתי לב :) תפסו אותי רציני במיוחד...
לסיכום, אני יכול לספר למי שפספס שהיה המון מידע וחומרים איכותיים שנאמרו והוצגו בהרצאה של עשהאל אך אני רשמתי רק את הדברים שלא קוראים או שומעים בדרך כלל במקומות אחרים. בכללי, עשהאל שם דגש על גישה מקצוענית לתחום כולו תוך שימוש בכלים מתקדמים בתשלום בלבד כפי שאני מאמין ונוהג בעצמי לבצע בחברת הקידום אותה אני מנהל. רוב התוכן בכנס היה מיועד בעיקר למקדמי אתרים שכבר עוסקים בתחום אך נמצאים להערכתי בתחילת דרכם וצריכים את ההכוונה של מי שעוסק בתחום כבר מספר שנים גם בהיבט המקצועי וגם בהיבט מכירתי.
צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?
בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!
TOMER LEVINSKY
עוד בנושא
שימור עובדים
טיפים ודרכים לשימור עובדים
בכתבה נפרדת באתר כתבתי על טיפים לשימור לקוחות שכן הלקוחות הם חלק קריטי כמובן מכל עסק ואלה שמייצרים את ההכנסה שלו בסופו של דבר. היום אני רוצה...
המשיכו לקרוא >
שימור לקוחות
אם הייתי אומר לכם שעסק בתחום מסוים מקבל אליו 50 לקוחות חדשים מדי חודש ודאי הייתם אומרים "וואו... תוך שנה-שנתיים הוא יהיה עסק גדול ומשגשג עם המון לקוחות!"... אבל מה...
המשיכו לקרוא >
ניהול מוניטין
ניהול מוניטין מקוון (יחסי ציבור באינטרנט) הוא תהליך של שליטה בתוצאות החיפוש של ישות, חברה או מותג. שיפור הנראות, התדמית והאמינות בעיני המחפשים. ביצוע של פעולות יזומות למזעור או ביטול תוצאות שליליות שנמצאות...
המשיכו לקרוא >
איך לבחור את פתרון אחסון האתרים הנכון ביותר בשבילכם?
בעולם בו יש אפשרויות אין סופיות וכל מוצר עטוף בניסיונות שיווקיים לתפוס את עיניכם, לעיתים אנחנו שוכחים להסתכל גם מה יש בתוך הקנקן ועד כמה הוא משרת אותנו ואת הצרכים...
המשיכו לקרוא >
מיזמים חדשים
הרבה זמן לא יצא לי לעדכן את האתר בתוכן חדש אך אני מרגיש שהסגר הנוכחי שמביא לנו נגיף הקורונה הוא זמן מעולה לרשום על עולם היזמות, אז הפעם ארשום על...
המשיכו לקרוא >
משבר הקורונה
בזמן שכלכלת ישראל נמצאת במצוקה שטרם הייתה בהיסטוריה של המדינה כתוצאה המתפשטות הנגיף, אני רוצה לתת זווית אישית שהיא טיפה שונה על הנושא ואוליי לתת קצת נקודות אור להזדמנויות שטומנת...
המשיכו לקרוא >
סיכום כנס קידום אתרים אורגני
אתמול (19/02/20) נערך ברמת גן (מרכז שביט הדרכה) כנס SEO המקצועי השלישי של עשהאל, אחרי שהייתי לפני שנה בכנס קידום אתרים הראשון שלו (ופספסתי את השני בגלל שהייתי בחו"ל) אני...
המשיכו לקרוא >
טיפים למראיין בראיון עבודה
העברתי במהלך השנים האחרונות כמראיין אלפי ראיונות עבודה, בכל יום ראיינתי לפחות 2-3 מועמדים לתפקידים שונים במחלקות החברה, למרות שכל מרואיין מיועד לתפקיד אחר, ישנם שאלות שבדר"כ חוזרות על עצמם...
המשיכו לקרוא >
5 כללי אצבע מהראיון שלי במגזין בלייזר
השתתפתי בפרוייקט "המצליחנים" שהתפרסם החודש (ספטמבר) במגזין בלייזר ופורסם גם באתר YNET, הפרוייקט היה בשיתוף עם קבוצת רוטנברג תקשורת בו הוצגו ראיונות עם הגברים הקרייריסטים של שנת 2019, התבקשתי מהמראיינת...
המשיכו לקרוא >
טיפים מהכנס של קהילת Black & Grey
ביום חמישי האחרון (7.2.19) הייתי נוכח בכנס מקדמי האתרים של קבוצת הפייסבוק BLACK & GREY SEO שהופק על ידי עשהאל דרייר שהוא חבר וקולגה בתחום קידום האתרים האורגני, התרשמתי מאוד מרמת...
המשיכו לקרוא >
למה צריך אתר אינטרנט לעסק?
אם על כל פעם שהייתי שומע שבעל עסק או חברה לא צריכים אתר אינטרנט הייתי מקבל שקל הייתי היום בן אדם עשיר הרבה יותר, באמת שנמאס לי כבר לשמוע על...
המשיכו לקרוא >
איך להימנע מחאפר דיגיטלי
תופעת החאפרים בעידן הדיגיטלי
ראשית אני מוכרח להתנצל מראש לכל מי שעלול להיפגע מהתוכן (חובבנים ופרילנסרים בתחילת דרכם בעיקר), חשוב לי לציין שאין פה משהו אישי נגד מישהו פשוט כואב לי...
המשיכו לקרוא >
ניהול עובדים ותהליכים פנים אירגוניים
ניהול עובדים נכון
עובדים הם המשאב החשוב ביותר בארגון ולכן הם גם הגורם העיקרי להצלחתו, ניהול עובדים נכון גורם להוציא את מלוא הפוטנציאל הטמון בכל עובד ועובד, דבר אשר קורה כאשר...
המשיכו לקרוא >
התנהלות עסקית נכונה לבעלי עסקים
התנהלות עסקית יום יומית חשובה גם כאשר מדובר בעסק קיים וכמובן כאשר מדובר בעסק חדש בתחילת הדרך, ישנם מספר פעולות שחשוב ליישם בכל ארגון על מנת להתנהל נכון במטרה להגיע...
המשיכו לקרוא >
איך לבחור את העורך דין הנכון ביותר שייצג אתכם?
בחירת עורך דין
אחת הבעיות הגדולות ביותר שזיהיתי אצל בעלי עסקים היא בחירת עורך דין לליווי וייצוג משפטי, מכיוון שיש הרבה עורכי דין וישנם עורכי דין חדשים שרוצים לעסוק בכל נושא...
המשיכו לקרוא >