מומחה קידום אתרים בגוגל
תוכן עניינים
מומחה לקידום אתרים אורגני בגוגל
במציאות שבה התחרות בולטת בכל תחום, כדאי לנצל כל יתרון תחרותי שיש לנו על המתחרים שלנו אנו נדרש להעסיק את שירותיו של מומחה קידום אתרים. בעולם האינטרנט קיימות מספר טכניקות פרסום מובילות שבאמצעותן ניתן באמת להשפיע על כף המאזניים וליצור יתרון תחרותי לחברה ספציפית על מתחריה בגוגל. זאת ועוד, באמצעות הכוח הרב של האינטרנט אפילו כמה חברות מכל תחום יכולות להרוויח במקביל את אותו מוניטין, תנועה אורגנית והצלחה עסקית. אחת מאותן טכניקות פרסום מדוברות היא טכניקת הקידום האורגני.
מומחה קידום אינטרנטי
הבחירה במומחה אינטרנטי היא החלק הראשוני כאשר צריך לבדוק לפני הכל את התוצאות של אותו מומחה (מיקומי האתר שלו ומיקומי האתרים של לקוחותיו), כמו כן, חשוב לקבל עליו המלצות מלקוחות שקיבלו ממנו שירות טוב גם ברמה הבין אישית. הבחירה צריכה להיות מבוססת על סוג האתר הנדרש לקידום, מכיוון שיש מי שיגדיר את עצמי מומחה קידום אתרי wix ויהיה גם מומחים שיהיו יותר ממוקדים על פלטפורמות אחרות כמו וורדפרס או מג'נטו.
הניסים שניתן לחולל באמצעות קידום אורגני
קידום אורגני נחשב לטכניקה מובילה לא רק משום שבתי עסק בישראל ובעולם משלמים אלפי שקלים בחודש לשימוש בה (דבר שמוכיח את יעילות ואמינות השיטה), אלא גם בשל הוכחות נוספות של בתי עסק שונים שצמחו באלפי אחוזים בתוך זמן קצר יחסית בעקבות החשיפה מהאינטרנט. קידום אורגני מקצועי יכול לקחת חברה קטנה ולהפוך אותה לאימפריה בתחומה. אך ורק דרך חשיפה במנוע החיפוש של גוגל לעומת זאת, חברות ענקיות ככל שיהיו, אם לא תהיה להן נוכחות במעלה תוצאות החיפוש של גוגל, עשויות להיות לא מוכרות לקהל הגולשים או לכל הפחות להפסיד לקוחות פוטנציאליים רבים המגיעים מהאינטרנט.
ההבדל בין עבודה עם מומחה קידום אתרים בגוגל לבין עבודה עצמאית על הקידום
מומחה לקידום אתרים אורגני משקיע זמן רב בלימוד התחום עד לפרטיו הקטנים ביותר ולעולם לא מספיק ללמוד עד שהוא שולט בתחום באופן אבסולוטי. הוא מנתח את הנתונים של האתרים שהוא מקדם, בודק את ההשפעה של פרמטרים שונים על תוצאות החיפוש ומשפר ביצועים תוך כדי תנועה. מומחה שהוא מקדם מקצועי ידע להתאים את העבודה לאתר בהתאם לשינויים בשוק (כמו למשל, עדכוני גוגל השונים לפרמטרים המשפיעים על מיקום האתרים) ובהתאם למצב האתר, מיקומו במנוע החיפוש ולפעילות המתחרים סביבו.
הכלים של מומחה לקידום אתרים באינטרנט
טוב, יש הרבה כלים ולכל מקדם אתרים מקצועי יש את ארגז הכלים שלו למחקר וניתוח של מיקומים וקישורים בשמות מתחם (דומיינים), אני באופן אישי חושב שיש כלים שהם קונצנזוס עבור מקדמי אתרים שביניהם ניתן למצוא את "Majestic" , "Ahrefs" , "SEMrush" , שעושים את החיים של המומחים להרבה יותר קלים וכולם משתמשים בלפחות כלי אחד באופן יום יומי, השילוב של הכלים הללו יחד עם ארכיון אתרי אינטרנט מאפשר תמונת מצב כמעט מלאה על מיקומי הדומיין, המצב הנוכחי שלו והמצב שלו בעבר. ישנם מומחים לקידום אתרים שמשתמשים ברשימת הדומיינים הפוקעים לאיתור שמות מתחם בעלי פרמטרים סמכותיים ולהקים עליהם את תשתית הקידום שלהם.
אסטרטגיית מומחה לקידום אתרים אורגני תכלול בין היתר:
אפיון העסק
אפיון וניתוח קהל היעד
חקר מילות מפתח נרחב
תוכן מגוון
בניית מערך קישורים לאתר
אופטימיזציה לאתר
טכניקות קידום מתקדמות
היררכיה
איך לבחור מומחה קידום אתרים?
צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?
בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!
TOMER LEVINSKY