טיפים ומידע על מיזמים

מיזמים חדשים

הרבה זמן לא יצא לי לעדכן את האתר בתוכן חדש אך אני מרגיש שהסגר הנוכחי שמביא לנו נגיף הקורונה הוא זמן מעולה לרשום על עולם היזמות, אז הפעם ארשום על מיזמים חדשים שלי, הראשון הוא לוגוטמפלט – מאגר לוגואים המאפשר לרכוש לוגו חדש לעסק בעלות שמתאימה לכל כיס, השני הוא ספוסנרד – מערכת ייחודית לרכישת כתבות תוכן במגוון אתרים שונים ברשת.

2 המיזמים הוקמו מתוך צורך שהרגשתי שקיים בשוק, חשבתי לבד בזמני הפנוי עליהם, שניהם נוהלו על ידי ושניהם הופקו באופן מלא על ידי אנשי המקצוע בחברה שלי, לאוס מדיה ואינטראקטיב, שעד היום אנו מנהלים ומתפעלים את המיזמים עצמם באופן יום יומי.

מרעיון למיזם – הסיפור שעומד מאחורי 2 המיזמים האינטרנטים בהרחבה:

  1. לוגו טמפלט – מדובר על מותג משלים, שנוצר כתוצאה מבלאי של עיצובים שנשארו במחלקת העיצוב שלנו בחברה, כל לקוח שרוכש את חבילת המיתוג של "לוגונט" מקבל 9 אופציות ובוחר בסופו של דבר לוגו אחד בלבד, מה שגורם לנו להישאר עם 8 לוגואים שונים שנשארים ללא שימוש, אותם אנחנו הופכים בעצם לתבניות, מורידים את השם ואת הסלוגן ומציגים אותם למכירה עם אפשרות להוספת שם וסלוגן בעלות סימלית של 99 ש"ח בלבד, בהתחייבות לקבלת הלוגו תוך 24 שעות בלבד מרגע ההזמנה! פתרון שהוא גם מהיר וגם חסכוני. 
  2. ספונסרד – גם כאן מדובר על מותג משלים, שנוצר כתוצאה ממכירה מסיבית של כתבות תוכן של "קבוצת מקומונט" , על מנת להנגיש את האפשרות לרכישת כתבות וקישורים לכל מי שמעוניין (מבעל עסק קטן ועד סוכנות פרסום גדולה), פיתחנו אתר חנות שמאפשר לרכוש כתבות תוכן שיווקית (עם אפשרות להזמנת גם את התוכן עצמו) במגוון רחב של אתרים שנמצאים בבעלותנו (וגם כאלה שלא בבעלותנו ומצטרפים לפלטפורמה).

 

ממשיך לעבוד על מיזמים חדשים

המיזם הבא שלי נמצא ממש בימים אלה בשלבי פיתוח סופיים ומתמקד בכל נושא חווית הלקוח בארגונים, הפעם מדובר במשהו שהוא הרבה מעבר לאתר אינטרנט ולכן תהליך הפיתוח של המערכת עצמה לוקח יותר זמן, צריך לקחת בחשבון שזמנים משתנים בהתאם לגודל המיזם וכל תוספת יכולה להאריך את תקופת הפיתוח, סבלנות היא שם המשחק, מה שחשוב בסופו של דבר זה התוצר הסופי.

אז איך להוציא רעיון לפועל?

יש לכם מיזם שאתם רוצים לפתח ואתם מחפשים עזרה? צריכים ייעוץ או השקעה? רשמתי לכם כמה טיפים שיכולים לעזר לכם בדרך הראשונה להפיכת רעיון ולמיזם:

טיפים ליזמים שמעוניין להקים ולנהל מיזמים אינטרנטיים:

1

לרשום

יש לכם רעיון? יופי, עכשיו תתחילו לרשום אותו, החל מקהל היעד ועד למטרה הסופית של המיזם.
2

לבדוק

האם יש אלטרנטיבות קיימות כיום? לבצע סקר שוק מעמיק לפני שמתקדמים הלאה לרמת הפיתוח.
3

לחשב

מה התועלת של המיזם? האם יש רווחיות? תוך כמה זמן המיזם מספק רווח אחרי הוצאות הפיתוח והשיווק?
4

לתכנן

כל מיזם דורש תכנון מבחינת הצרכים: תוכן שיווקי, בניית אתר, קידום ופרסום, כוח אדם - צריך לתכנן דרך ולחלק את האחריות בין הגורמים המבצעים.
5

לבדוק

בטרם יוצאים לשוק עם המיזם החדש, צריך לוודא שהכל עובד באופן תקין, על מנת לא לאכזב את המשתמשים.





אפשר לרשום עוד המון על יזמות ומיזמים אך השתדלתי להתמקד רק בזווית הראיה שלי, אם עולם היזמות מעניין אתכם ויש לכם רעיון מיוחד יכול להיות שאני יכול לתת לכם מענה ועזרה בהקמת המיזם עצמו, השאירו פרטים ואשמח לעמוד לשירותכם יחד עם כל השירותים של חברת הדיגיטל שלי.

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

עוד בנושא

יו יו"ר ומנכ"ל קבוצת
X

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

בניית אסטרטגיה שיווקית וייחודית שתיקח את העסק שלך למעלה!

TOMER LEVINSKY

לקחת את הקידום והפרסום באינטרנט הכי גבוה שאפשר!

מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

דילוג לתוכן